Klacht indienen

Bent u niet tevreden over het werk van de gemeente, een bestuurder of medewerker van de gemeente? Dien dan een klacht in bij het college van burgemeester en wethouders.

Een klacht dient u bijvoorbeeld in bij de onderstaande situaties:

  • Als u vindt dat u niet netjes bent behandeld.
  • Als u onvoldoende of verkeerde informatie heeft gekregen.
  • Als er onzorgvuldig met gegevens en mededelingen wordt omgegaan.
  • Als geen reactie krijgt op uwverzoek.
  • Als een toezegging niet wordt nagekomen.
Klacht indienen

Schriftelijk of telefonisch

Wilt u uw klacht liever telefonisch doorgeven? Bel dan via 14 072, van maandag tot en met vrijdag (09.00 tot 17.00 uur). U kunt uw klacht ook schriftelijk doorgeven. Vermeld daarbij uw naam, adres, de datum en de omschrijving van uw klacht.

  • Gemeente Heerhugowaard
    Postbus 390
    1700 AJ Heerhugowaard