Vanaf 4 juni gewijzigde tijden Burgerzaken

Vanaf 4 juni is er bij burgerzaken alleen nog van 10.00u tot 12.30 uur vrije inloop. Vanaf 13.30 uur moet u online een afspraak maken. Dit geldt ook voor de vrijdagavond.

X

Aanbestedingsbeleid

Heerhugowaard heeft een regionaal Inkoop- en Aanbestedingsbeleid. Hierin wordt omschreven hoe en onder welke eisen en voorwaarden de gemeente haar opdrachten voor Werken, Leveringen of Diensten op de markt plaatst.

Download Nota Inkoop en Aanbestedingsbeleid 2016 PDF, 119 kB

Tenderned

Alle openbare en Europese aanbestedingen van de gemeente worden gepubliceerd op de website van Tenderned. Hier vindt u ook:

Klachten over aanbesteding- en inkoopbeleid

Bij het klachtenmeldpunt van de gemeente kunt u een klacht indienen rondom inkoop en aanbesteding. Het meldpunt registreert en bekijkt de klacht onafhankelijk* en brengt een advies uit.

*Degene die de klacht afhandelt is niet direct betrokken (geweest) bij (het opstellen van) de aanbesteding.

U moet de klacht digitaal indienen via het online klachtenformulier.

Online klachtenformulier inkoop en aanbesteding

Meer informatie?

Meer informatie kunt u lezen in de klachtenregeling Inkoop en Aanbesteding (PDF, 26 kB)

Documenten en handige links