Aanbestedingsbeleid

Heerhugowaard heeft een regionaal Inkoop- en Aanbestedingsbeleid. Hierin wordt omschreven hoe en onder welke eisen en voorwaarden de gemeente haar opdrachten voor Werken, Leveringen of Diensten op de markt plaatst.

Download Nota Inkoop en Aanbestedingsbeleid 2016 PDF, 119 kB

Tenderned

Alle openbare en Europese aanbestedingen van de gemeente worden gepubliceerd op de website van Tenderned. :

Voor vragen gaat u naar kunt u telefonisch contact opnemen met 0800-836337 of een e-mail sturen.

Klachten over aanbesteding- en inkoopbeleid

Bij het klachtenmeldpunt van de gemeente kunt u een klacht indienen rondom inkoop en aanbesteding. Het meldpunt registreert en bekijkt de klacht onafhankelijk* en brengt een advies uit.

*Degene die de klacht afhandelt is niet direct betrokken (geweest) bij (het opstellen van) de aanbesteding.

U moet de klacht digitaal indienen via het online klachtenformulier.

Online klachtenformulier inkoop en aanbesteding

Meer informatie?

Meer informatie kunt u lezen in de klachtenregeling Inkoop en Aanbesteding (PDF, 26 kB)

Documenten en handige links